ტრენინგის მეოთხე დღეს ვისაუბრეთ მოსწავლის ცოდნის შეფასებაზე. ამ ტრენინგის დროს გავიგე იმ აქტივობების შესახებ რომელითაც შეიძლება ინტერესის აღძვრა მოსწავლეებში. განვსაზღვრეთ შეფასების ტიპები, პირველი დავადგინეთ მოსწავლის საჭიროებები, შემდეგ პროცესის მონიტორინგი (მეტაკოგნიცია ) და განმსაზღვრელი შეფასება .
მეგონა ადვილი იქნებოდა პროექტის წარმართვა და შეიძლებოდა გეგმის მოკლედ აღწერა ,მაგრამ აღმოჩნდა,რომ პროექტის ყველა დეტალი და აქტივობა დეტალურად უნდა იყოს გაწერილი,ასევე ვფიქრობდი რომ პროექტი აუცილებლად დიდ დროზე უნდა ყოფილიყო გაწერილი,მაგრამ აღმოჩნდა რომ ერთ საათში დასრულებული მასალაც შეიძლება ჩაითვალოს პროექტად.
მე გამიადვილდა და გამოვიყენებ ჩემს პროექტში აქ შესწავლილ აქტივობებს,(კავშირი,დაკვირვება,ინტერესი),შევქმნი პოსტებს და საინტერესოდ ჩავრთავ მოსწავლეებს აქ შესწავლილ აქტივობებში.
იქნებ მირჩიოთ როგორ გავხადო ჩემი პროექტი კიდევ უფრო სახალისო ,,მოგზაურები და აღმოჩენები"
მეგონა ადვილი იქნებოდა პროექტის წარმართვა და შეიძლებოდა გეგმის მოკლედ აღწერა ,მაგრამ აღმოჩნდა,რომ პროექტის ყველა დეტალი და აქტივობა დეტალურად უნდა იყოს გაწერილი,ასევე ვფიქრობდი რომ პროექტი აუცილებლად დიდ დროზე უნდა ყოფილიყო გაწერილი,მაგრამ აღმოჩნდა რომ ერთ საათში დასრულებული მასალაც შეიძლება ჩაითვალოს პროექტად.
მე გამიადვილდა და გამოვიყენებ ჩემს პროექტში აქ შესწავლილ აქტივობებს,(კავშირი,დაკვირვება,ინტერესი),შევქმნი პოსტებს და საინტერესოდ ჩავრთავ მოსწავლეებს აქ შესწავლილ აქტივობებში.
იქნებ მირჩიოთ როგორ გავხადო ჩემი პროექტი კიდევ უფრო სახალისო ,,მოგზაურები და აღმოჩენები"
Комментарии
Отправить комментарий